Toimitusehdot - Lankava Oy

Voimassa 1.9.2018 alkaen

Yleistä

Lankava Oy (Y-tunnus: 0242800-0, alv rek. Kauppatie 91, 62200 Kauhava, puh. (06) 434 5500, lankava @ lankava.fi) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille. Asiakkaan on hyväksyttävä nämä toimitusehdot tehdäkseen tilauksen Lankava Oy:n verkkokaupassa.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan ”Kassa”-sivulla. Pyydämme tarkastamaan tilauksesi huolellisesti ennen tilauksen maksamista. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen voimassa oleviin toimitusehtoihin. Sitova tilaus syntyy, kun klikkaat ”Kassa”-sivulla ”Tee tilaus”-painiketta. Tämän jälkeen et voi enää muokata tilauksesi sisältöä. Jos tämän jälkeen haluat muuttaa tilaustasi tai perua sen, ota yhteyttä Lankavan asiakaspalveluun.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostitse Tilausvahvistuksella. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

 

Hinnat ja verot

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tilauksen toimituskulut näkyvät verkkokaupan ”Kassa”-sivulla toimitustavan valinnan jälkeen. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Maksaminen ja maksutavat

Mahdolliset maksutavat riippuvat maasta ja toimitustavasta. Valitse maksutapa verkkokaupan tarjoamista vaihtoehdoista.

 

Paytrail  (verkkopankki, korttimaksut, Paypal, MobilePay)

Paytrail Oyj:n palvelun kautta pääset maksamaan useimpien pankkien verkkomaksulla, maksukorteilla ja muilla tavallisilla maksutavoilla (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Visa, MasterCard, American Express, MobilePay, Collector Bank, Paypal, Jousto). Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.


(Maksupalvelutarjoaja: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan Lankava Oy.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com)

Verkkopankkimaksut

Lankavan verkkokaupassa voit käyttää suomalaisten pankkien verkkomaksua. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Ks. Paytrail.

Korttimaksut

Korttimaksutavat ovat tarjolla Paytrailin kautta, ks. Paytrail.

Paypal

Paypal-maksutapa on tarjolla Paytrailin kautta, ks. Paytrail.

Klarna-lasku (vähittäisasiakkaat)

Klarna-laskun laskutusmaksu on 3 euroa. >> Lisätietoa Klarna-laskusta
Maksat ostohinnan ilman korkoa tai muita maksuja ja vasta, kun tuoteet on toimitettu sinulle. Laskulla ilmoitetaan eräpäivä ja muut tiedot, jotka tarvitset maksamista varten.

Klarna Erämaksu (vähittäisasiakkaat)

Kun valitset maksutavaksi joustavan erämaksun, päätät itse, kuinka paljon maksat kuukausittain (kuitenkin aina vähintään 5 EUR). Voit myös vaihtaa joustavaan erämaksuun myöhemmin. >> Lisätietoa Klarna Erämaksusta

Ennakkomaksu sähköpostiin toimitettavalla laskulla (vähittäis- ja yritysasiakkaat)

Lähetämme tilauksestasi laskun sähköpostitse. Kun maksu näkyy tilillämme, postitamme tilauksesi.

Postiennakko (vähittäisasiakkaat)

Postin lisämaksullinen palvelu, lisämaksu 5,00 € on lisätty toimitustapaan.

Lasku (yritysasiakkaat)

Toimitamme laskun verkkolaskuna tai sähköpostitse. Paperilaskun lähettämisestä veloitamme 3,00 € laskutuslisän. Jos yritykselläsi on mahdollisuus vastaanottaa verkkolaskuja, ilmoita meille tarvittavat tiedot.


Toimitus

Toimitustavat, Suomi

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella. Yritysasiakkaille käytämme Postin toimitustapojen lisäksi Kiitolinjaa. Yritysasiakkaiden toimitustavan määrää tilauksen koko ja toimitusosoite, sekä asiakaskohtaisesti sovittu toimitustapa. Matonkudepaalien toimituksesta veloitamme aina lavamaksun.

Yksityishenkilöiden toimitustavat Suomeen toimitettavissa tilauksissa

1. Nouto postin pakettiautomaatista. Saa tekstiviestinä saapumisilmoituksen ja koodin, jolla paketti voidaan noutaa automaatista. Postin säilytysaika paketeille on 7 vrk.

2. Nouto postin toimipisteestä. Posti lähettää tekstiviestillä saapumisilmoituksen paketista, joka on noudettavissa valitusta noutopisteestä. Postin säilytysaika paketeille on 7 vrk.

3. Kotipaketti on postin joustava palvelu, jossa posti sopii asiakkaan kanssa jakelun ajankohdan kotiin, jolloin toimitus voi olla myös illalla.

4. Nouto myymälästä. Voit myös noutaa verkko-ostoksesi myymälästämme Kauhavalta. Valitse silloin toimitustavaksi nouto. Ilmoita lisätiedoissa päivämäärä, jolloin tuotteet noudetaan. Tuotteet voi noutaa myymälämme normaaleina aukioloaikoina.

Toimitus, ulkomaat

Ulkomaisille tilauksille käytössä on Postin lähetystapoja (Express Business Day, Parcel Connect, Priority ja EMS) sekä Postnord/DPD/MyPack Collect. Toimitustavat ovat maakohtaisia, ja ko.  maahan valittavissa olevat toimitustavat ja -kulut näet verkkokaupassa ennen tilauksen maksua/vahvistamista.  Toimitusaika riippuu kohdemaasta ja toimitustavasta.

Toimitusaika, Suomi

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta, toimitustavasta ja sesongista riippuen 1-3 työpäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Mikäli tilaamasi tuote jostakin syystä ei ole saatavilla, sovimme kanssasi poikkeavasta toimitusajasta tai tilauksen peruuttamisesta ko. tuotteen osalta tai kokonaan. Tilausloimilla ja toimitusmyyntituotteilla on tuotetiedoissa mainittu poikkeava toimitusaika.

 

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Ilmoita meille palautuksesta etukäteen. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

Liitä tuotepalautuksen yhteyteen tarvittavat tiedot (tilauksen tiedot, palautuksen syy, nimesi ja yhteystietosi). Palautamme maksamasi summan, kun tuote on palautettu meille. Jos haluat palauttaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin.

Tilaus, jota ei vielä ole toimitettu, voidaan peruuttaa maksutta. Tee peruutus tällaisessa tapauksessa puhelimitse arkipäivänä.

Palautusosoite: Lankava Oy, Kauppatie 91, 62200 Kauhava

Poikkeukset palautusoikeuteen:

Asiakkaan ilmoittamilla mitoilla tilatut loimet ja määrämittaan leikatut käsityökankaat, nauhat ym.: Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta.

Toimitusmyyntituotteet: Asiakkaalle erikseen tilatuilla toimitusmyyntituotteilla ei ole palautusoikeutta.

Matonkudepaalit ja -lajitelmat: Matonkudepaaleilla ei ole palautusoikeutta suurten rahtikustannusten vuoksi. Myöskään matonkudelajitelmilla ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta. Asiakas tietää tilatessaan, että kyseessä on ko. väriryhmään koottu varastolajitelma, jonka sisältö vaihtelee.

Reklamaatiot, vialliset tai virheelliset tuotteet

Mikäli lähetys ei vastaa tilaustasi, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme. Väärien ja viallisten tuotteiden palautukset lähetetään meille asiakaspalautuksena, jolloin Lankava Oy maksaa postimaksun. Asiakaspalautuksesta on aina sovittava etukäteen.

Lisätietoa palautuksista ja reklamaatioista löydät täältä.

 

Kadonnut tai vioittunut paketti

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tulee sinun ilmoittaa asiasta viipymättä meille. Jos paketti on vioittunut Postissa, on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

 

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10,00 € maksun.

 

Lankavan vastuurajoitukset

Lankava Oy ei vastaa

  • siitä että verkkokaupassa myytäviä tuotteita olisi aina saatavilla.
  • verkkokaupassa olevista virheistä tuotekuvissa, tuotteiden painossa, tuotteiden hinnoissa. - virheellisistä tiedoista tuotteen varastotilanteesta.
  • siitä, että verkkokaupan kuvat eivät vastaa asiakkaan tilaamien tuotteiden tarkkaa ulkonäköä.
  • siitä, Lankojen värit eivät välttämättä vastaa todellisuutta tietokoneen näyttöruudulla tai painotuotteissa. 
  • mistään tiedoista, joita kolmannet osapuolet ovat antaneet verkkokauppaa varten.
  • verkkokaupan ilmaisten käsityöohjeiden mahdollisista virheistä.

 

Yritysasiakkaat

Yritysasiakkaiden laskutuksessa sovellamme voimassaolevaa yrityshinnastoa ja sen toimitusehtoja. Tukkuasiakkaana asioit osoitteessa tukku.lankava.fi. Sivustolle pääsy vaatii tukkuasiakkaan käyttäjätunnuksen ja salasanan. Lue lisää >>

 

Tietosuoja ja evästeet

Lue lisää rekisteriselosteesta.

 

Yhteystiedot

Lankava Oy
Käyntiosoite: Kauppatie 91, 62200 Kauhava
Postiosoite: PL 1, 62201 Kauhava

Y-tunnus: 0242800-0
Puh. +358 (0)6 4345 500

Copyright © - Lankava